Egmond aan zee…

De wolkenluchten waren fantastisch!

Egmond aan zee augustus 201920190807_155409[230]Egmond vuurtoren20190807_151008[252].jpg

De vuurtoren is ingepakt en het restaurant dat vorig jaar in brand stond is nog niet herbouwd. Op het hek van De Klok hangt een lang doek, met allemaal foto’s van mensen die er hun bruiloft gaven, vakantie vierden of wat dan ook, zo leuk om te zien. Maar triest dat ze weer een heel jaar zijn gesloten. Vond de brand vorig jaar zomer al zo erg, maar nu we zelf brand hebben gehad, weet ik nog beter wat het met je doet.

Het was markt en ik zat heerlijk bij restaurant Westenwind, De Boei, er was nog een kamer vrij, maar ik heb het druk, had voor de dag er op een afspraak, dus ja, gaat niet.

 

Foto’s: Trudy Den Herder

Verhaal: Trudy Den Herder

4 gedachten over “Egmond aan zee…

  1. Hallo Trudy!

    Vreemd dat ik nu opeens post krijg over je blog! Ik heb een hele tijd terug al 2 keer wat gemaild. Dacht dat de lijn dood was gelopen. Ik hoop dat alles goed met jou en je familie gaat! Anderhalve week is mijn moeder overleden. 89 geworden, een gezegende leeftijd. Het voelt nogal vreemd zo maar het is tegelijkertijd goed.

    Dag XXX Kitty

    Op do 8 aug. 2019 om 02:17 schreef Verhalen en gedichten van Trudy. :

    > Trudy posted: “De wolkenluchten waren fantastisch! De vuurtoren is > ingepakt en het restaurant dat vorig jaar in brand stond is nog niet > herbouwd. Op het hek van De Klok hangt een lang doek, met allemaal foto’s > van mensen die er hun bruiloft gaven, vakantie vierden of” >

    Like

    1. Ach, Kitty wat erg van je moeder, gecondoleerd.

      Hoe dat zit met post weet ik niet, dat regelt het weblog zelf.

      Wel heb ik een andere e-mailadres, we hebben in december brand gehad in huis, of de buurman, een gasexplosie en we zijn eigenlijk net weer terug, we hebben een half jaar ergens anders gewoond.

      Like

  2. Egmond aan zee is een leuke plek aan de Noord Hollandse kust.
    Jammer dat het restaurant nog niet is herbouwd, is toch een lege plek. Hans

    Like

Plaats een reactie