Ze hebben het van mama!

Regelmatig word ik betrapt en dan laten ze me het filmpje zien. Dit moment is me dierbaar, het is einde zomer en ik kan weer zelf koken, weer een beetje zingen dus ik was zo blij!

Moest wel lachen, want doe ik zomaar zo mal? Ja, dus en op bestaande liedjes soms.

Trudy.

23 gedachten over “Ze hebben het van mama!

  1. Ik lees te weinig van jou Trudy, Hopelijk komt dat alleen door de drukte. 🙂
    Ik wens je een goed, gelukkig en gezond 2021 toe.

    Like

  2. Lief dat je aan me denkt, terwijl ik jou de laatste jaren moeilijk kan vinden/bezoeken. Na mijn COVID en weer aan het werk, moet ik zeggen dat ik vakanties nodig heb om bij te komen, de vrije dagen moet rusten, het zijn bewogen jaren geweest, ik geef nu eerst tijd aan wat moet. Wens je een een prachtig jaar.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie